Crash Course FB Ads Conversion

Kursus pendek bersijil secara rakaman berdurasi hampir 4 jam ini akan mengajar anda cara menggunakan FB Ads Objektif Conversion untuk naikkan Sales & Turunkan Kos.

 

Kenapa FB Ads Objektif Conversion Sangat Membantu Dalam Naikkan Sales & Turunkan Kos?

  • Facebook hanya akan hantar iklan anda kepada mereka yang berpotensi untuk beli di website.
  • Oleh itu, anda jimat masa kerana tak perlu layan whatsapp. Semua beli di website sahaja.
  • Selain itu, anda jimat kos tenaga kerja dan masa untuk reply whatsapp. Anda mungkin perlukan satu staff whatsapp untuk layan pelanggan yang tidak pandai membeli di website.
  • Hasilnya, anda dapat meningkatkan keuntungan dengan kos rendah.

Namun, Hakikatnya Tidak Semudah Itu. 80% Penyumbang Adalah Copywriting, Poster & Video Iklan. Saya ada terangkan dalam Crash Course yang sebelum ini mengenai konsep iklan yang convert.

 

Apa yang akan saya pelajari?

  • Teknikal Setup Conversion Ads dari verify domain, setup pixel dan setting conversion. Baru lah anda boleh gunakan conversion ads dengan betul.
  • Menghasilkan custom audience dan lookalike audience supaya anda boleh retarget iklan kepada visitor website atau audience yang mempunyai ciri-ciri seperti pelanggan anda.
  • Menghasilkan report FB Ads Conversion hasil daripada data yang anda dapat supaya anda boleh lihat prestasi iklan dan seterusnya dapat membaiki kempen iklan untuk dapatkan hasil yang terbaik.

1
Requirement
  • Perlu Ikut Langkah-langkah Yang Diaturkan Untuk Dapatkan Hasil Yang Paling Bagus.
  • Tak Boleh Skip Video Kalau Betul-betul Nak FahamMenghasilkan custom audience dan lookalike audience supaya anda boleh retarget iklan kepada visitor website atau audience yang mempunyai ciri-ciri seperti pelanggan anda.
  • Menghasilkan report FB Ads Conversion hasil daripada data yang anda dapat supaya anda boleh lihat prestasi iklan dan seterusnya dapat membaiki kempen iklan untuk dapatkan hasil yang terbaik.


1
Video Crash Course FB Ads Conversion
3 hours 40 min
  • Teknikal Setup Conversion Ads dari verify domain, setup pixel dan setting conversion. Baru lah anda boleh gunakan conversion ads dengan betul.
  • Menghasilkan custom audience dan lookalike audience supaya anda boleh retarget iklan kepada visitor website atau audience yang mempunyai ciri-ciri seperti pelanggan anda.
  • Menghasilkan report FB Ads Conversion hasil daripada data yang anda dapat supaya anda boleh lihat prestasi iklan dan seterusnya dapat membaiki kempen iklan untuk dapatkan hasil yang terbaik.


Be the first to add a review.

Please, login to leave a review